Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Veřejnost > Volná pracovní místa > Referent/referentka úseku digitální technické mapy – odbor rozvoje

Referent/referentka úseku digitální technické mapy – odbor rozvoje



PARDUBICKÝ KRAJ 

KRAJSKÝ ÚŘAD  

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ  

Ředitel Krajského úřadu Pardubického kraje vyhlašuje výběrové řízení č. 2/2024 dle zákona  č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,  na obsazení pracovního místa: 

Výběrové řízení č. 2  

Referent/referentka úseku digitální technické mapy – odbor rozvoje  

Místo výkonu práce: Pardubický kraj - Krajský úřad Pardubického kraje  

Platové zařazení: 11. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády  č. 341/2017 Sb. v platném znění)  

Charakteristika vykonávané činnosti:  

koordinuje činnosti zajišťující funkčnost a stabilitu informačního systému (IS), 

sleduje legislativní a technologický vývoj s následnou implementací pro zajištění stabilního  fungování IS,  

koordinuje aktivitu povinných subjektů naplňovat IS údaji,  

spolupráce s jinými správci IS a gestory odvětvových dat,  

vykonává metodickou činnost zajišťující plnění požadavků na naplnění dat IS, 

dodržování pracovních postupů daných provozní dokumentací,  

dodržování kvality spravovaných dat v souladu s legislativou a metodickými návody, 

poskytuje technickou podporu gesčnímu odboru.  

Požadavky:  

vysokoškolské vzdělání v oboru geoinformatika nebo technického zaměření v oboru geodet  výhodou, krajinné inženýrství, se stavebním nebo dopravním zaměřením, geografie 

znalost práce v geografických informačních systémech,  

znalost databází výhodou  

zkušenosti s problematikou vstupních dat do digitální technické mapy výhodou, 

znalost jednoho světového jazyka (angličtina, němčina) vítána,  

schopnost systémového, analytického a koncepčního myšlení,  

zodpovědnost k přiřazeným úkolům se schopností je předávat dále,  

dobré komunikační schopnosti a tvůrčí přístup, schopnost řešení konfliktů, samostatnost,  iniciativa a flexibilita, odpovědnost,  

řidičský průkaz skupiny B.  

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:  

předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.  

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:  

přesné označení výběrového řízení  

jméno, příjmení a titul uchazeče  

datum a místo narození uchazeče  

státní příslušnost uchazeče  

místo trvalého pobytu uchazeče  

telefonní kontakt  

číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

datum a podpis uchazeče  

Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:  

strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních  a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výběrového řízení  

výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný  doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát  nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením  

ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání  

motivační dopis  

Pracovní poměr: na dobu určitou (PP do 31. 12. 2025)  

Předpokládaný termín nástupu: dohodou 

 

Lhůta pro podání přihlášky: do 15. 3. 2024  

Způsob podání přihlášky:  

písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje  

 oddělení personálních věcí a vzdělávání  

 Komenského náměstí 125  

 532 11 Pardubice  

nebo prostřednictvím datové schránky ID: z28bwu9  

obálku, popř. datovou zprávu, prosím označte „VŘ č. 2/2024 - NEOTVÍRAT“ 

Zpracovatel: oddělení personálních věcí a vzdělávání  

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Pardubický kraj,  IČO: 70892822) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen  „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost  pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou  poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového  řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může  uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.